گذاشتن عکس در وبلاگ

فاطمه

سلام

ممنون از کمکتون

میخوام داخل متنم عکس و تصویر باشه ولی یاد ندارم بذارم چکار کنم؟

کامل و واضح توضیح بدین

باتشکر

 

سلام آبجی

این کار خیلی ساده است

الان می خواستم یه فضا برای قرار دادن عکس بهتون معرفی کنم ولی بعد دیدم وبلاگ شما از سایت بلاگ اسکای هست. برای همین گفتنم دیگه نیازی به فضا نیست.

برای این کار شما باید بعد از اینکه وارد قسمت مدیریت وبلاگتون شدید( بعد از وارد کردن نام کاربری و پسورد ) شما یه صفحه ی دیگه از مرورگرت رو باز کن و این آدرس رو داخلش بریز: http://www.picofile.com بعد باید با زدن فولدر یک نیو فولدر درست کنی بعد واردش بشی و گزینه ی ارسال فایل که بالای پنجره هست رو بزنی و عکست رو انتخاب کنی و آپلود کنی. بعد باید روی عکس آپلود شده کلیک کنی تا در یک پنجره ی جداگانه باز بشه و آدرس عکس رو کپی کنی و بری توی قسمت مدیریت وبلاگت قسمت یادداشت جدید اونجایی که می خوای مطلب جدید ارسال کنی . بالای اونجایی که می خوای متن رو بنویسی یک عکس خیلی کوچیک از یه درخته که اگه کرسر ماوس رو روش بگیری نوشته "درج/ویرایش تصویر "یه پنجره باز میشه که ازت آدرس تصویر می خواد و پایینش هم متنی رو می نویسی در مورد عکس متن کوتاه باشه.در حد یه جمله. و سپس دکمه ی ثبت رو می زنی می ره توی همین قسمت.

بعد می تونی با ماوس گوشه ی تصویر رو بکشی کوچیک و بزرگش کنی. 

البته سعی کنید عکس رو با ابعاد بزرگ توی وبلاگ نذارید چون لود سایت شما میاد پایین و خیلی طول میکشه تا سایت شما بیاد بالا. برای اینکه این مشکل رو حل کنید و بازدید کننده هم بتونه عکس رو در ابعاد بزرگ ببینه باید عکس رو کوچیک کنید و همون آدرس عکس رو به همون عکس لینک کنید.به صورتی که اول عکس رو انتخاب کنید و بعد روی آیکن درج\ویرایش لینک کلیک کنید و در پنجره ی باز شده آدرس عکس رو دوباره وارد کنید و در قسمت عنوان هم در مورد عکس بنویسید و در پنجره ی مقصد هم در پنجره ی جدید باز شود را انتخاب کنید .

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق تنها پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:37 ب.ظ http://asheghetanhaa.blogfa.com/

واقعاااااااااااااااااا جالب بود..ممنونممممممممممممم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد