فعال کردن آنتی ویروس کسپراسکای

شاید برایتان پیش آمده که بعد از یه مدتی یا حتی وقتی آنتی ویروس کسپراسکای رو نصب کردید یک پیغام اخطار به شما می ده اینکه مثلا شما ۷ روز دیگر بیشتر مهلت ندارید یا پیغام لایسنس 

 (Licence)برای شما می آید. 

برای حل این مشکل باید لایسنس های این آنتی ویروس رو از اینترنت دانلود کنید برای اینکار توی گوگل  Kaspersky Internet Security Keys را جستجو کنید. و پس از دانلود  در قسمت Licence سمت چپ و پایین پنجره ی برنامه کلیک کنید . و روی Merge/delete کلیک کنید اگر قبلا  key وارد کرده بودید رو پاک کنید با زدن دکمه ی Delete key و بعد از finish کردن و دوباره در همین قسمت گزینه ی Activate using the key file را انتخاب کنید. و فایل لایسنس ها را که دانلود کردید رو انتخاب کنید و اینطوری لایسنس ها رو به آنتی ویروس خود معرفی کنید .بعد از مدتی مثلا یک ماه  دوباره پیغامی برایتان می آید که باز همین کار رو انجام می دهید تا آنتی ویروستان فعال شود.اگر پغام مثلا 7 روز دیگر مهلت دارید برایتان آمد و تاریخ نوشته شده روی فایل key مثلا 17 آپریل بود شما هم تاریخ ویندوز خود را 17 آپریل کنید و سیستم خود را ری استارت کنید. و دوباره key رو به آنتی ویروس معرفی کنید. 

این هم شماره سریال آنتی ویروس برای وقتی که اولین بار این آنتی ویروس را نصب کردید: 

Mpq9t-eazhx-9s3gf-x2y3z 

البته ممکنه است این قدیمی باشد. باید جدیدش رو پیدا کنید.  

اینم آموزش وارد کردن آن: 

شماره سریال کسپراسکای 

برای بزرگ شدن تصویر روی آن کلیک کنید.

آپدیت آنتی ویروس nod 32

آپدیت های آنتی ویروس نود۳۲ کجای سیستم ذخیره میشه؟ 

در ویندوز xp به این آدرس :

C:\Documents and Settings\All Users\Application

Data\ESET\ESET Smart Security

 

در ویندوز Windows Seven و Windows Vista به این آدرس:

C:\ProgramData\ESET\ESET Smart Security

فرق پرینتر لیزری و جوهر افشان

پرینتر های لیزری از کیفیت خوبی نسبت به جوهر افشان بر خوردار نیستن. پرینتر های لیزری به درد عکاسی نمی خورن چون کیفیت خوبی ندارن ولی بر عکس ،  پرینتر های جوهر افشان به دلیل کیفیت خوبی که دارن برای کارهای عکاسی مناسب هستند و میشه براشون از کاغذ گلاسه استفاده کرد ولی کاغذ گلاسه برای پرینتر های لیزری مناسب نیست و باعث میشه که اگه زیاد برای اون ها از کاغذ گلاسه استفاده کنید اون ها خراب بشن ، پرینتر های لیزری به کاغذ مخصوص نیاز دارند مثل کاغذ copimax که باریک است و مثل کاغذ های معمولی می ماند و کلفت نیست. 

پرینتر لیزری 4 تا کارتریج رنگ دارد :  رنگ قرمز ، سیاه ، زرد ، آبی . که اگه پرینتر شما رنگش تمام شد شما مجبورید هزینه ی بالایی رو برای خرید رنگ هایش بپردازید مثلا اگه یک پرینتر 300 هزار تومانی خرید کردید مجبورید دوباره برای رنگ آن هم جدا 300 هزار تومان هزینه کنید. پرینتر های لیزری بیشتر به درد چاپ اعلامیه و از این جور کار ها می خورد چون کیفیت مناسبی ندارد و شما می توانید بر عکس پرینتر های جوهر افشان تعداد زیادی کاغذ A4 چاپ کنید مثلا 500 برگ A4 ولی مثلا برای یک جوهر افشان 50 تا عکس با کاغذ A4 گلاسه. در پرینتر های لیزری بر عکس جوهر افشان به جای رنگ از پودر استفاده می شود.

مشکل اینترنت adsl

من از اینترنت ای دی اس ال استفاده می کنم وقتی اینترنتم وصل نمیشه  چجوری بفهمم مشکل از سیستم خودمه یا شرکت خدمات اینترنت ؟ 

 

اگر چراغ مودم ای دی اس ال در حال چشمک زدن باشد یا کلا خاموش باشد باید با شرکت ارائه دهنده ی  ای دی اس ال خود تماس بگیرد و مشکل را با آنها درمیان بگذارید.
چراغ ای دی اس ال همیشه باید به طور ثابت و بدون چشمک زدن روشن باشد.

اخطار در برنامه ی Flash mx

is trying to communicate with this internet-enabled location: 

 

این مشکل در برنامه فلش ام ایکس برام پیش امده چجوری می تونم حلش کنم؟ 

برای رفع این مشکل در فلش ام ایکس شما باید در پنجره ی باز شده روی اوکی کلیک کنید و سایتی باز میشود که شما در آن سایت می توانید با اد کردن مقداری به سایت این مشکل رو حل کنید.