فعال کردن اکسپلورر به عنوان مرورگر اصلی

از وقتی که مرورگر اپرا(opera) رو نصب کردم هر وقت روی لینکی در اتاق های چت کلیک می کنم مرورگر اپرا باز میشه و البته وقتی روی اون عکس کوچیک نامه در بالای یاهو مسنجرم کلیک می کنم باز هم مرورگر اپرا باز میشه ولی من می خوام اکسپلورر باز بشه ، مشکل دیگه ای هم که هست اینه که مرورگر Explorer نوار زرد رنگی با این عنوان رو می ده : 

 Internet Explorer is currently running with add-ons disabled

 باید چکار کنم؟ 

برای حل این مشکل مراحل زیر را در اکسپلورر یا کنترل پنل  انجام دهید: 

1) گزینه ی Tools و سپس Internet Options رو انتخاب کنید. 

2) به تب  Programs بروید. 

3) تیک گزینه ی Tell me if Internet Explorer is not the default web browser. رو بردارید.  

4) OK  کنید.

ساخت ایمیل آمریکایی

چجوری میشه ایمیل هایی با پسوند att.net و rogres.com ساخت؟ 

برای این کار شما نیاز به یک برنامه تغییر آی پی داری که آی پی شما رو به آی پی آمریکا تغییر بده.مثل وی . پی . ان  

چون این ایمیل یک ایمیل آمریکایی هست.

تروجان چیست؟

تروجان ها هم مثل ویروس ها و کرم های کامپیوتری هدف آسیب زدن به اطلاعات سیستم  شما رو دنبال می کنند ، تروجان یک فایل است که برای سیستم قربانی از طریق ایمیل یا چت و دیگر موارد ارسال می شود و فرد با کلیک کردن روی آن ، باعث می شود سیستمش آسیب ببیند. و اطلاعات و کوکی هایش به سرقت برود و البته با دابل کلیک این امکان بوجود می آید .تروجان از کلمه ی تروا گرفته شده است .

تروا چیست؟ این موضوع بر می گرده به یک داستان افسانه ای که گفته شده یک افسانه ی واقعی است که اتفاق افتاده. داستان از این قرار است که در تاریخ باستان ، عده ای قصد حمله به یک قلعه را داشته اند ولی نمی تونستند وارد قلعه بشن برای همین یک اسب بزرگ می سازند و سربازانشان در آن اسب چوبی بزرگ مخفی می شوند و این اسب را به عنوان هدیه به قلعه می دهند. و افرادی که در قلعه هستند اون هدیه رو قبول می کنند وقتی آن را وارد قلعه می کنند شب هنگام در موقعیت مناسب سربازان داخل اسب از اسب بیرون می آیند و به قلعه حمله می کنند و در قلعه رو هم باز می کنند و اینطوری قلعه در تصرف اون ها قرار می گیرد.و از این داستان با عنوان اسب تروا یاد می شود.و کلمه ی تروجان هم از این موضوع گرفته شده چون همین هدف را تروجان در کامپیوتر قربانی  دنبال می کند. 

کرم vb.nux wrom

من توی سیستمم آنتی ویروس نود۳۲ رو نصب کردم نمی دونم چرا این اخطار رو میده :vb.nux wrom این اخطار مربوط به یه کرمه که شما می توانید به وسیله ی آنتی ویروس کسپراسکای به کلی از سیستمتون حذفش کنید.

نفوذ ویروس به رایانه.

۱) آیا شما که کامپیوترتان را به به اینترنت متّصل نمی کنید کامپیوترتان نیاز به ویروس یاب دارد؟ نظر شما در مورد عنوان این مطلب چیست ؟بعضی افراد اعتقاد دارند که چون کامپیوترشان را به اینترنت متّصل نمی کنند نیاز به ویروس یاب ندارند.ولی این اعتقاد درستی نیست چرا؟ چون ویروس فقط از طریق اینترنت به کامپیوتر  راه پیدا  نمی کند.ویروس می تواند از طریق سی دی و فلش درایو هم وارد کامپیوتر شود .