ایجاد یک صفحه ی خالی هنگام باز شدن مرورگر کروم

پور محمدی

سلام

ممنون از مطالب خوب وبلاگتون.

من میخوام وقتی مرورگر کروم رو باز می کنم یه جای آدرس گوگل یک صفحه ی خالی بهم نشون بده.


جواب

برای این کار در مرورگر کروم روی آیکن سمت راست و بالای مرورگر یعنی تصویر زیر (در ورژن های قدیمی تر تصویر آچار است) کلیک کنید.



و سپس گزینه ی settings را انتخاب کنید.در قسمت on startup در گزینه ی زیر روی لینک  Set pages کلیک کنید.

Open a specific page or set of pages. Set pages

در قسمت ENTER URL کلمه ی about:blank را وارد کنید و ok کنید.

اگه about:blank را وارد کنید یه صفحه خالی و سفید میاد . برای اینکه هیچی نیاد این دستور about:tabs را وارد کنید.

یافت نشدن آیکن مرورگر اکسپلورر در قسمت start و All programs

مهتاب

سلام

من اکسپلورر 8 رو در ویندوز ایکس پی نصب کردم ولی چون قبلش اکسپلورر 6 رو پاک کردم برای همین در قسمت All programs آیکن مرورگر اکسپلورر رو ندارم که این برنامه رو اجرا کنم. توی درایو c هم که ویندوز رو نصب کردم هم هر چی دنبال فایل explorer گشتم پیداش نکردم. 


جواب

فایلی هست با نام iexplore.exe که به صورت مخفی هست و برای دسترسی به آن شما باید به این آدرس بروید:

C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe

روی all programs راست کلیک کنید و گزینه open All users را بزنید در این قسمت می خواهیم یک short cut بسازیم.

در این قسمت راست کلیک کنید و گزینه ی new و سپس shortcut را انتخاب کنید.



در این پنجره آدرس زیر را که آدرس فایل iexplore.exe هست رو paste کنید:

C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe

سپس next کنید و در آخر finish کنید.