پشتیبانگیری در بلاگفا و کاهش سرعت دانلود

یکی از دوستان پرسیده بودن که چرا وقتی در وبلاگشون در بلاگفا از وبلاگشون پشتیبانگیری می کنند نمی تونن مطالب داخل فایلی رو که بک آپ گرفتن رو ببینند و مطالب بهم ریخته است. جوابش کاملا واضح هست اینکه ایشون باید حتما ورد را نصب داشته باشن اگه نسخه ی ورد۲۰۰۷ را داشته باشند بهتره. 

 

سوال دوم یکی از دوستان پرسیده بودن که چرا من وقتی دانلود می کنم اینقدر سرعت دانلودم پایین میاد و وقتی به ۹۸ در صد می رسه دانلود متوقف میشه ؟ 

البته این مشکل دانلود دلایل زیادی داره مشکلاتی چون آپدیت ویندوز ، آپدیت آنتی ویروس ، فایروال ویندوز ، کهنه بودن ویندوز ، خود برنامه ی دانلود ، سرعت cpuو ... ولی نظر من اینه که مشکلی که ایشون دارن بیشتر به خاطر انتی ویروسشون هست ، یه آنتی ویروس مثل کسپراسکای یک فایروال یا سپر امنیتی داره که هر فایلی رو چک می کنه که حاوی ویروس یا تروجان نبوده باشه. پس هنگام دانلود آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.

راه ساده برای بدست آوردن آدرس صفحه ی سایت

یکی از دوستان ازم پرسیده بود بعضی وقت ها به قسمت لینکدونی سایت آسان دانلود میرم و از طریق آدرسی که بهمون میده وارد سایت دیگری میشم می خوام یه راه ساده بهم بگی که به راحتی آدرس آصلی این سایت رو پیدا کنم.  

البته آدرسی که شما می خوای توی منو ها هست ولی یه راه سادتر اینه که:

مثلا این آدرس: http://links.p30download.com/archives/18293.php 

شما به این آدرس برو و وقتی صفحه کاملا باز شد روی صفحه یه جایی که عکسی نباشه راست کلیک کن و گزینه ی propertise رو انتخاب کن . آدرس صفحه که http://pcfa.ir/?p=664 می باشد رو می بینی. و می تونی کپی کنی.

دلایلی که آنتی ویروس کسپراسکای فعال نشده؟

چطوری میشه فهمید آنتی ویروس کسپراسکای بعد از وارد کردن key فعال نشده است ؟ 

  

 در قسمت License این آنتی ویروس نباید نوشته شده باشد 30  چون سی موقتی هست و باید عدد بزرگتری  نوشته شده باشه مثل 243 . .و دیگر اینکه وقتی ویندوز رو ری استارت کردید وقتی ویندوز بالا بیاید در همین قسمت تاسک بار بالای آیکن آنتی ویروس یه پنجره باز میشه و معمولا می نویسه Update now که در صورتی که  پایین این جمله یه جمله ی قرمز رنگ وجود داشته باشد این یعنی درست فعال نشده و باید دوباره سعی کنید یک key جدید بهش معرفی کنید.

 

طریقه ی فعال کردن کسپراسکای فایروال 2010

باقر 

سلام دوست عزیز 

من از آنتی ویروس Kaspersky_Internet_Security_2010_v9.0.0.736 استفاده می کنم این آنتی ویروس ازم یه سریال نامبر می خواد ولی من می خوام با key اون رو فعال کنم باید چیکار کنم؟ 

 

قبلش باید بگم  

اگه بخوای توی قسمت لاینسنس آنتی ویروس رو فعال کنی ، برای Active کردن ارتباط خود را از اینترنت قطع کنید. گزینه ای که عبارت Trial دارد را انتخاب کنید و Next را بزنید. برنامه پیغام خطای اتصال به اینترنت را داده و به شما اجازه Browse کردن Key را می دهد. Key خود را که از اینترنت دانلود کردید رو وارد کنید. 

برای مطلع شدن از مطالب جدید این وبلاگ اینجا را کلیک کنید و روی Subscribe to this feed کلیک کنید و در پنجره ی باز شده هم روی Subscribe کلیک کنید و با گرفتن دکمه های Ctrl و J از به روز شدن مطالب ما مطلع شوید.

دیپلم دوم

شاید شما هم مثل من یک دیپلم گرفته باشید و از اون رشته ای که رفتید پشیمانید و علاقه ای بهش ندارید. من خودم دیپلم ادبیات داشتم و هیچ علاقه ای بهش نداشتم برای همین تصمیم گرفتم تغییر رشته کنم و به رشته  برق صنعتی برم ، البته به این رشته هم علاقه ی زیادی نداشتم ولی چون می گفتن درآمد خوبی داره برای همین رفتم ، آخرش به این نتیجه رسیدم که آدم تا علاقه نداشته باشه هیچ وقت موفق نمیشه ، و رفتم به سمت رشته ای که دوست داشتم.  

رشته ی مورد علاقه ی من طراحی صفحات وب هست. امروز با خودم گفتم شاید خیلی ها هستن که نمی دونن چطوری باید تغییر رشته کنن ، گفتم بیام اینجا توضیح بدم. 

قبلش باید بگم که شما باید یه دیپلم گرفته باشی . من اینا رو می گم چون شما خیلی از درس ها را پاس کردی و الان می خوای دیپلم دوم یا سوم بگیری.

وقتی می خواستم دیپلم برق صنعتی بگیرم فقط رفتم آزاد امتحان برق صنعتی درجه 2 رو دادم و بعد رفتم آموزش پرورش شهرستانمون ، اونجا هم منو معرفی کردن به یه دبیرستان ، و اونجا سه تا درس پاس کردم ، سه تا درس ایمنی و بهدشت ، قانون کار و کارآفرینی . البته درس دینی سال سوم ادبیات رو هم تک ماده کرده بودم برای همین دوباره بهم گفتن باید امتحان بدی. 

حالا می پردازم به رشته ی طراحی صفحات وب : برای گرفتن این مدرک که میشه دیپلم دوم شما باید اول رایانه کار درجه یک و رایانه کار درجه 2 را بگذرونی ، بعد درس های تخصصی چون فلش ام ایکس ، dreamweaver ، visual interdev ، طراحی گرافیک رایانه ای ، طراحی مقدماتی صفحات وب را بگذرونی ، این 5 درس ، درس های تخصصیش بود شما باید سه تا درس ایمنی و بهدشت ، قانون کار و کارآفرینی ، را نیز برای این رشته بگذرونید. البته درس کارورزی هم هست که می شود آن را با درس دیگری تطبیق داد. و نیازی به پاس کردن آن نیست. برای اینکه دیپلم برنامه نویسی کامپیوتر هم بگیرید باید رایانه کار درجه یک و دو به علاوه ی درس ویژوال بیسیک را بگذاریند و به همراه سه تا درس ایمنی و بهدشت ، قانون کار و کارآفرینی که اگر نگذرانده باشید باید بگذرانید. البته فکر کنم درس کارورزی هم باشه.

این مطالبی رو که در بالا نوشتم دیگه تاریخ گذشته است . باید برید آموزش و پرورش منطقه ی خودتون تا بهتون بگه چه درس هایی باید پاس کنید.