معرفی

این پست ثابت است .لطفا از مطالب دیگر هم بازدید فرمایید.

شركت بيمه سامان در اسفندماه سال ۱۳۸۳به منظور ارائه انواع خدمات بيمه‌اي، به‌عنوان ششمين عضو گروه مالي سامان به شماره ثبت ۲۴۱۰۵۹و مجوز فعاليت ۳۷۱۰۴۳از بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران فعاليت خود را آغاز نمود. مديران شركت به منظور جلب رضايت مشتريان و ارائه سرويس مطلوب به بيمه‌گذاران و ايجاد تحول كيفي در صنعت بيمه كشور با جذب نيروهاي متخصص و مجرب و با تكيه بر اصل مشتري‌مداري، تمامي نيازهاي بيمه‌اي مشتريان را شناسايي كرده و بهترين و به‌روزترين خدمات بيمه‌اي جهان را با مجوز بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران به مشتريان ارائه نمودند.

بيمه عمر و تشكيل سرمايه چيست؟
بر اين اساس طرح ممتاز و منحصر به فرد بيمه عمر و تشكيل سرمايه كه بر اساس مدل شناخته‌شده جهاني Flexible Universal Life طراحي گرديده و در سراسر جهان يكي از پرطرفدارترين بيمه‌هاي عمر مي‌باشد، ‌با درنظرگرفتن نرخ تورم و سود سرمايه‌گذاري در ايران با مجوز رسمي از بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران ارائه شد كه اين بيمه‌نامه با دارا بودن حداكثر توان انعطاف‌پذيري و ويژگي‌هاي مربوط به خنثي كردن اثر تورم و محاسبه سود صندوق سرمايه‌گذاري به شكل مركب، مناسب‌ترين گزينه براي كساني است كه با نگرش درست نگران آينده خود و خانواده خود هستند.
پس از بررسي كارشناسان و شناخت دقيق از وضعيت و نياز اقشار مختلف مردم، بيمه سامان در سال ۱۳۸۵اين طرح را با شرايط منحصر به فرد ارائه داد.
براي آشنايي بيشتر برخي از مزاياي اين طرح به شرح زير ارائه مي‌گردد: 
۱- سرمايه‌گذاري مناسب:
  - فراهم كردن امكان سرمايه‌گذاري بلندمدت و برنامه‌ريزي مالي
  - انتخاب سبد سرمايه‌گذاري با توجه به شخصيت ريسك‌پذيري فرد
    * سبد كم‌ريسك: پرداخت سود تضميني ۱۵% و پيش‌بيني سود ۱۹%
    * سبد ريسك متوسط: پرداخت سود تضميني ۱۴% و پيش‌بيني سود ۱۹.۵%
    * سبد پرريسك: پرداخت سود تضميني ۱۲% و پيش‌بيني سود ۲۱.۵%
ريسك كم بيانگر آن است كه بيشتر وجوه در سپرده‌هاي بانكي و اوراق قرضه و از اين قبيل سرمايه‌گذاري مي‌شود.
ريسك زياد بيانگر آن است كه بيشتر وجوه در بورس اوراق بهادار، املاك، توليد و سرمايه‌گذاري‌هاي خارج از بانك سرمايه‌گذاري مي‌شود.
ريسك متوسط بيانگر آن است كه سبد سرمايه‌گذاري ۵۰% شامل سبد سرمايه‌گذاري با ريسك كم و ۵۰% هم شامل سبد سرمايه‌گذاري با ريسك زياد خواهد بود. 
۲- وام:
  - امكان دريافت وام تا ۹۰% حساب اندوخته از پايان سال اول بدون نياز به ضامن
  - امكان استفاده از تسهيلات وام براي خود و ديگران 

ادامه نوشته

بيمه عمر بر خلاف آنچه در ذهن تداعي مي شود بيمه زندگي است

این پست ثابت است . لطفا از مطالب دیگر هم بازدید فرمایید.

بيمه عمر بر خلاف آنچه در ذهن تداعي مي شود بيمه زندگي است و زندگي شيرين است و پر از خوبي ها و دوست داشتني ها ولي زندگي جاودانه نيست . فلسفه حيات و مفهوم واقعي زندگي ، بودن و نبودن ، شادي و غم ، خوشي و ناخوشي ، پيوستن و گسستن است. انسان عاقبت انديش بايد در روزهاي خوش زندگي به فكر روزهاي سخت آينده باشد. بيمه عمر پس اندازي است كه بهترين مزايا را براي شما فراهم مي آورد. شما در هر سن و سالي كه هستيد و به هر شغلي مشغول مي باشيد ضرورت ايجاب مي نمايد كه در مورد بيمه عمر اطلاعات لازم را داشته باشيد و بموقع يكي از انواع آن را بعنوان تامين براي خود انتخاب نمائيد. شما هر قدر در اين مورد بيشتر بدانيد زندگي آينده خود و اعضاء خانواده را بهتر و روشنتر مي توانيد ترسيم كنيد زيرا بيمه عمر بيمه زندگي است.

بيمه عمر و سرمايه گذاري چيست؟

این پست ثابت است . لطفا از مطالب دیگر هم بازدید فرمایید.

بيمه عمر و تشكيل سرمايه گزينه‌‌اي جديد براي رفع نگراني‌هاي مالي آينده .........

شركت بيمه سامان نوع جديدي از بيمه‌هاي عمر را با عنوان «بيمه عمر و تشكيل سرمايه» با امكان مديريت حق بيمه پرداختي از سوي فرد و تضمين شركت بيمه براي رفع نگراني‌هاي مالي در صورت وقوع حوادث ناگواري همچون فوت، از كار افتادگي و ...ارايه مي‌دهد .

بيمه‌ي عمر وتشكيل سرمايه بر اساس مدل شناخته شده‌ي variable universal life Insurance طراحي شده است. اين نوع بيمه يكي از پرطرفدارترين بيمه‌هاي عمر، در دنيا به حساب مي‌آيند كه با در نظر گرفتن نرخ تورم و سود سرمايه‌گذاري در ايران نيز به تازگي ارايه شده است.

اين نوع پوشش با توجه به ويژگي‌هاي مربوط به خنثي كردن اثر تورم در سرمايه و محاسبه سود صندوق هاي سرمايه گذاري به شكل مركب، مناسب‌ترين گزينه براي كساني است كه نگران آينده خانواده خود هستند.

ادامه نوشته

افتتاح فروشگاه انلاین افتاب(عسل 100٪ طبیعی با مدیریت نمایندگی بیمه عمر و سرمایه گذاری سامان)

پس از تلاشهای فراوان ، طبق قولی که به دوستای عزیزم داده بودم فروشگاه انلاین آفتاب با مدیریت اینجانب با هدف عرضه محصولات ۱۰۰٪ طبیعی وبا عرضه عسل ، کار خود را آغاز نمود. برای اطلاع دوستانی که با بنده آشنایی ندارن باید بگم که این عسل تاکنون فقط به مشتریان قدیمی عرضه میشده و برای اولین بار بدین گونه بفروش میرسد. قیمت درج شده نسبت به عسل مشابه حدودا ۲۵٪ ارزانتر محاسبه گردیده تا با هزینه پستی که جهت حمل محصول تا درب منزل پرداخت میکنید زیاد متضرر نشید امید وارم از بنده راضی باشید. بهمراه محصول خریداری شده مقداری گیاهان وحشی مناطق برداشت عسل  و طرز تهیه داروهای معجزه آسای عسل (شربتهای گرم و سرد،داروهای گیاهی، معجونهای جوانی، ماسک صورت و ...)نیز ارسال میگردد.

کسب درآمد

برای دوستانی که تمایل به کسب درامد دارن نیز یک برنامه همکاری در فروش در نظر گرفتیم که در سایت فروشگاه در قسمت همکاری در فروش قراردارد.

قرارداد ارسال محصولات و واریز حق الزحمه همکاران با شرکت  معتبر فروتل و شرکت پست منعقد گردیده است..

محصولات دیگری نیز به مرور به فروشگاه اضافه خواهد گردید. منتظر پیشنهادات و نظرات سازنده دوستای گلم هستم.

 

فروشگاه آنلاین آفتاب

از بین بردن عفونت مثانه:

٢ قاشق غذاخوری عسل به همراه یک قاشق چای خوری پودر دارچین را با مقداری آب ولرم حل کنید و آن را بنوشید.این روش باعث می شود که میکروب های مثانه از بین برود.

از بین بردن اثر خارش نیش های حشرات :

مخلوطی از یک سهم عسل، ٢ سهم آب ولرم و یک قاشق چای خوری پودر دارچین را روی قسمتی از بدن که احساس خارش می کنید،قرار دهید خارش و درد در عرض یک یا ٢ دقیقه فروکش خواهد کرد.

سرطان  

- عسل و دارچين، درمان كننده سرطان هاي معده و استخوان شناخته شده است.

كاهش وزن  

1فنجان آب،عسل و پودر دارچين را هر روز و قبل از صبحانه با معده خالي بنوشيد.
- اگر مخلوط گفته شده را هر روز بنوشيد، از تجمع چربي در بدن جلوگيري كرده و باعث كاهش وزن مي گردد.


درمان قطعی عفونتهای پوستي  

- تمام عفونت هاي پوستي و اگزما با استفاده از عسل و پودر دارچين درمان مي شوند.


درمان تاول  

3قاشق غذاخوري عسل با 1 قاشق غذاخوري پودر دارچين مخلوط كرده و قبل از خواب، روي تاول بگذاريد و صبح مخلوط ماليده شده بر روي تاول را با آب گرم بشوييد. اگر اين كار را به مدت 2 هفته هر روز انجام دهيد، تاول را از ريشه از بين خواهيد برد.


درمان سوء هاضمه  

- قبل از هر وعده غذا، پودر دارچين را روي 2 قاشق غذاخوري عسل بريزيد. اين كار باعث مي شود كه اسيد معده ترشح شود و غذاي وارده به معده را هضم كند و از سوء هاضمه جلوگيري كند.


بهبود سيستم ايمني


- استفاده روزانه از عسل و دارچين باعث حفاظت بدن از باكتري و ويروس مي شود.
- عسل، محتوي مقدار زيادي ويتامين و آهن مي باشد و بدن را مقاوم مي كند.
- استفاده روزانه از عسل، باعث عملكرد بهتر گلبول هاي سفيد خون مي شود و درنتيجه بهتر با ويروس ها و باكتري هاي وارد شده به بدن مي جنگد.


درمان و جلوگیری از بيماري قلبي

 
- خمير عسل و پودر دارچين را تهيه كنيد و آن را بر روي نان به جاي مربا قرار دهيد. اين روش را به طور مرتب به عنوان صبحانه ميل كنيد.

- اين روش باعث پايين آوردن كلسترول، كاهش ضربان قلب، به راحتي نفس كشيدن، بهتر شدن جريان خون و جلوگيري از بيماري قلبي مي شود.



درمان معده درد  

مخلوط عسل و پودر دارچين ، درمان كننده درد معده، زخم معده و نفخ مي باشد

ناباروري , باردار شدن

- زنان مي توانند از پودر دارچين براي باردار شدن استفاده كنند.

- زنان نابارور مقداري پودر دارچين را با 2/1قاشق چاي خوري عسل مخلوط كرده و آن را به طور مرتب در روز روي لثه يا دهان خود قرار دهند. اين كار باعث مي شود كه مخلوط حاصل از طريق بزاق وارد بدن شود.

- مردان 2 قاشق غذاخوري عسل را قبل از خواب ميل كنند تا اين مشكل برطرف شود.

در کشورهای چین،ژاپن و خاوردور که با مشکل ناباروری مواجه اند،در طول روز مخلوطی از مقداری پودر دارچین و یک دوم قاشق چای خوری عسل را به طور مرتب روی لثه و داخل دهان خود قرار می دهند تا مخلوط حاصل از طریق بزاق وارد بدن شود.زوجی که مدت ١۴ سال بچه دار نمی شدند با شروع مصرف عسل و دارچین پس از مدت کوتاهی صاحب دوقلو شدند.





سرماخوردگي هرگز


- به مدت 3 روز از مخلوط 1 قاشق غذاخوري عسل گرم با 4/1 قاشق چايخوري پودر دارچين استفاده كنيد. اين روش براي درمان سرفه مزمن، سرماخوردگي و سينوزيت به كار مي رود.
- عسل محتوي مواد مفيد طبيعي است و به اين ترتيب از آنفلوآنزا و سرماخوردگي جلوگيري مي كند

پایین آوردن كلسترول


2قاشق غذاخوري عسل به همراه با 3 قاشق چاي خوري پودر دارچين را در مقداري برابر 2 ليوان چاي حل كرده و آن را بنوشيد. بدين وسيله بعد از 2 ساعت كلسترول خون به اندازه 10درصد پايين مي آيد.
- تحقيقات اخير نشان داده است كه مصرف عسل خالص در درمان بيماران مبتلا به كلسترول بسيار مفيد است.

نجات از درد دندان  

5قاشق چايخوري عسل به همراه با 1 قاشق چاي خوري پودر دارچين مخلوط كرده و خمير حاصله را روي دندان خراب بماليد. اين عمل را 3 بار در روز انجام دهيد تا دندان خراب و دردناك درمان شود

درمان عفونت مثانه  

2 قاشق غذاخوري عسل به همراه با 1 قاشق چاي خوري پودر دارچين را در 1 ليوان آب گرم حل كرده و آن را بنوشيد. اين روش باعث مي شود كه ميكروب هاي مثانه را از بين برود.


جلوگيري از ريزش مو  

- قبل از حمام كردن، 1 قاشق غذاخوري عسل به همراه با 1 قاشق چاي خوري پودر دارچين مخلوط كرده و روي سر خود بماليد و 5-15 دقيقه صبر كنيد و سپس موهاي خود را بشوئيد.