پاک کردن تاریخچه ی مرورگرها

مهرداد

سلام داداش خسته نباشی

این مطلبت هم جالب بود که آنتی ویروسه ایرانیه
ببخشید میشه در مورد پاک کردن تاریخچه مرورگر فایر فاکس برام توضیح بدی؟
مثلا وقتی که میرم توی گوگل و یه چیزی رو میخوام سرچ کنم بعد دفعه های بعد که میخوام توی نوار آدرس یه آدرسی بنویسم
تموم اون موضوعات میاد نشون داده میشه
ممنون از لطفت


جواب 

برای این کار در مرورگر فایرفاکس به منوی Tools و سپس clear recent history... رو انتخاب کن و در پنجره ی باز شده  در قسمت Time range to clear  گزینه ی Everything رو انتخاب کن و تیک همه ی گزینه ها رو بزن و دکمه ی  clear Now رو بزن.


برای مرورگر اکسپلورر هم می تونی به منوی tools و سپس Internet Options و بعد در تب General دکمه ی Delete و سپس در پنجره ی باز شده همه ی گزینه ها رو تیک بزن و  Delete رو بزن و ok کن.

اینکه می گم همه ی گزینه ها رو برای این هست که کامپیوترت از فایل های اضافه هم خالی بشه . 


در مرورگر کروم هم  روی عکس آچار سمت راست در  بالا کلیک کن  و منوی Tools و سپس زیر منوی clear browsing data... رو کلیک کن  و  اگه خواستی همه گزینه ها رو انتخاب کن و بعد ، دکمه ی clear browsing data رو کلیک کن . 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام ممنون از لطفت
انجام دادم برای مرور گر فایر فاکس
اما هنوزم به محض اینکه توی نوار آدرس یه حرف رو مثلا g رو وارد میکنم،یه سری آدرس نشون داده میشه
ببخشید زیاد مزاحم میشم

منم امتحان کردم و تعجب کردم و دیدم که حق با شماست . توی نت سرچ کردم این سایت رو هم دیدم که مثل من نوشته بود : http://www.kharazmi.org/read/lezzat_bishtar_az_firefox_ba_estefade_az_kelidhaye_mianbor
ولی شما یه کار دیگه هم می تونی بکنی : اینکه به منوی history و زیر منوی show All history بری و فایل هایی که توی این پنجره رو می بینی روش راست کلیک کنی و delete رو بزنی.

امید سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ

دمت گرم عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نیما سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ق.ظ

خیلی ممنون
خیلی کمک کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد