مشخص کردن ایمیل های خوانده شده

مجید

سلام من جیمیلم رو جدیداً با اوت لوک چک می کنم ولی یه مشکلی برام پیش امده اینکه وقتی برای اوت لوک تنظیمش کردم و اوت لوک رو اجرا کردم تقریبا 600 تا ایمیل رو دریافت کردم که قبلا توی خود سایت گوگل این ایمیل ها رو خونده بودم و وقتی به پوشه ی inbox نگاه می کنم می بینم که نوشته مثلاً 600 ، که نشون میده من 600 ایمیل رو نخوندم . چطوری می تونم کاری کنم که نشون بده من این ایمیل ها رو خوندم ؟ چون تعداش زیاده و من نمی تونم تک تک همه رو چک کنم.


جواب 

برو توی پوشه ی inbox و با انتخاب کلید های ctrl و A همه ی ایمیل ها رو انتخاب کن . و روی یکی از ایمیل ها راست کلیک کن و گزینه ی Mark as Read رو انتخاب کن و برای اینکه نشون بده شما این ایمیل ها رو نخوندی می تونی روی گزینه ی Mark as Unread کلیک کنی.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام داداش خیلی آقایی میکنی که جواب سوالام رو میدی
من خودم توی شهر خودمون آموزشگاهی رو سراغ ندارم که بتونم مسائل کاربردی کامپیوتر و اینترنت رو یاد بگیرم و اون کسایی رو هم که میشناسم و خودشون بلدن یه جورایی کلاس میذارن و نمیگن
به خاطر همینه که چیزی بلد نیستم
ممنونم از توضیحاتت در مورد مسجر الفور و یاهو
بازم مزاحمت میشم و سوالام رو میپرسم
امیدوارم شما هم موفق و سربلند باشی

خواهش می کنم
موفق باشی.

هدیه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ق.ظ http://hadieh.shopingfa.com

باسلام دوست من مطلب جالبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد