پیغام گیر GLX 2690

من امروز خیلی تنظیمات این گوشی رو بررسی کردم که پیغامگیرش رو فعال کنم . و اولش تونستم کاری کنم که فعال بشه و صدایی از خودم ضبط کردم و برای پیغام گیرش گذاشتم یعنی به عنوان پیام اتوماتیک تا از فردی که تماس میگیره بعد از 30 ثانیه بتونه پیامش رو بذاره . ولی مشکل اینجا بود که بعد از تموم شدن صحبت ها تماس گیرنده فقط سه ثانیه وقت داشت که پیامش رو بذاره . البته تماس گیرنده می تونست اون موقع که پیام اتوماتیک گفته میشد هم حرف بزنه و حرف هاش ضبط بشه.

خوب فکر هام رو کردم به این نتیجه رسیدم که اول صدای خودم رو که به عنوان پیام اتوماتیک ضبط کنم بعد یکی از دکمه های گوشی رو مثلاً دکمه ی 2 رو بزنم تا یه بوق بزنه تا صدای بوق ضبط بشه بعد به مدت 1 دقیقه هم هیچی نگفتم و سپس به عمل ضبط کردن خاتمه دادم. و همین صدا رو در بخش فوق العاده و منشی تلفن به عنوان صدای پیغام اتوماتیک قرار دادم وقتی فایل صوتی ساخته میشه باید روی اون راست کلیک کنی و گزینه ی "به عنوان تعیین به عنوان گذاشتن پیام منشی" رو انتخاب کنی. قبلش هم برای اینکه اصلاً این فایل رو انتخاب کنی باید در قسمت از پرونده با کلیک روی دکمه ی آبی رنگ سمت چپ -  گزینه ی ضبط جدید رو انتخاب کنی تا بتونی فایل صوتی رو به عنوان پیام اتوماتیک بسازی.

بعد اگه کسی تماس گرفت بعد از 30 ثانیه پیام اتوماتیک میگه مثلاً: لطفاً پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را بگذارید. بعد صدای بوق و بعد سکوت تا یک دقیقه. 

قبل از اینکه این مطلب رو بنویسم با خودم گفتم شاید این موضوع برای خیلی ها مهم باشه برای همین گفتم بذارم ، امیدوارم به کار یه نفر بیاد.

نظرات 10 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام
سال نو رو با تاخیر زیاد تبریک میگم مهندس!
یه سوال:در کل این گوشی های GLX رو تایید میکنید؟
چون من زیاد بهش اطمینان ندارم
ممنون

به نظرم با این قیمت صد هزار تومن میشه یه گوشی با امکانات بیشتر خریداری کرد . این گوشی خوبیش اینه که یه بار که شارژش کنی تا ده یازده روز نیازی به شارژ نداره چون دو تا باطری داره. و امکانات نرم افزاریش هم مهم نیست ، چون اگه با جاوا سازگار بود میشد نرم افزار هایی که نیاز داری از اینترنت دانلود کنی و بعد نصبش کنی.

مهرداد یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام
چه جالب! تا ده روز شارژش میمونه؟!
پس این که توی تبلیغات تلویزیون میگن این گوشی بدون باتری کار میکنه به خاطر همینه که دو تا باتری داره.
یه سوال دیگه : من یه nokia N70 دارم میخواستم بدونم برای این که با کابل usb وصلش کنم به کامپیوترم،حتما باید نرم افزار گوشی رو اول نصب کنم؟(منظورم CD داخل جعبه هستش)
چون قبلا که سونی اریکسون K800 داشتم،نیازی به نصب CD نبود و راحت اطلاعاتم رو انتقال میدادم
مهندس لطف میکنی
ممنون

آره داداش
برخی گوشی ها مثل همین glx و سونی اریکسون نیازی به برنامه ای نداره تا بتونی از طریق کابل اطلاعاتت رو بین گوشی و کامپیوتر رد و بدل کنی ولی برخی گوشی ها مثل همین نوکیا باید برنامه ی داخل سی دی رو نصب کنی. و البته وقتی هم بخوای از اینترنت سیم کارتت هم استفاده کنی باید از این برنامه استفاده کنی . وقتی گوشیت رو به کامپیوترت وصل کردی یه گزینه ای داره به نام connect to internet ، وقتی روش کلیک کردی به اینترنت وصل میشی.

مهرداد یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام
از پاسخ قبلیت ممنونم مهندس
میشه در مورد ضمیمه کردن یه فایل (مثلا موسیقی) به ایمیل برام توضیح بدی چون من وقتی میخوام یه آهنگ رو به ایمیلم ضمیمه کنم نمیشه

برای این کار باید روی دکمه ی Attach کلیک کنی و فایلت رو انتخاب کنی. اگه بخوای یه پوشه ارسال کنی قبلش باید اون پوشه رو به صورت فایل زیپ در بیاری .

مهرداد سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام
مهندس دستت درد نکنه،خیلی لطف میکنی جواب میدی
راستش میدونستم که باید روی Attach کلیک کنم اما شما که جواب دادی فهمیدم باید حجمش رو کم کنم
دراین مورد بازم سوال دارم اما حالا یه چیز دیگه رو میخوام بپرسم:
یه نفر توی وبلاگش یه پستی رو رمز دار نوشته بود و من وقتی بهش گفتم میشه رمزش رو بهم بده،گفتش که برام آف میذاره.
یعنی چی؟

برای اینکه بتونی فایل با حجم زیاد رو ارسال کنی اول اون فایل رو روی یه فضای رایگان آپلود کن و سپس آدرسی که بهت داده میشه رو برای طرف ارسال کن . منظور از آف هم همون آفلاین هست . منظورش این بوده که در حالت افلاین و در حالتی که شما در یاهو مسنجرت نیستی یه پیامی برات ارسال می کنه که وقتی شما وارد یاهو مسنجرت شدی بتونی پیام رو در حالت آفلاین بخونی.

مهرداد چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام
در مورد اینکه گفتین برای ارسال فایل با حجم زیاد،اول فایل رو روی یه فضای رایگان آپلود کنم،باید بگم اینکار رو بلد نیستم یعنی کلا آپلود کردن رو بلد نیستم اما به اطلاعاتم (اطلاعات کمم)اضافه شد و سعی میکنم در موردش بیشتر یاد بگیرم.
ببخشید مهندس الان روی سیستم من مسنجر نصب نیست،آیا بعد از اینکه من مسنجر نصب کنم میتونم اون آفی رو که برام گذاشته بخونم؟
(منظورم اینه که حتی اگه یک ماه دیگه بشه)
یه سوال دیگه هم دارم که توی شهر خودمون از کسی نتونستم جواب خوبی بگیرم:فرق وبسایت با وبلاگ چیه؟
ببخش اگه سوالام خیلی پیش پا افتاده هستش
ممنون

برای اینکه فایلی آپلود کنی برو به یه سایتی که فضای رایگان برای آپلود فایل داره توی گوگل که سرچ کنی پیدا می کنی.
بله می تونی وقتی مسنجرت رو نصب کردی پیام ها رو بخونی
وبلاگ چند تا تعریف داره. یکی اینکه اگه بیای و در مورد خودت یا چیزی که یاد گرفتی توی نت چیزی بنویسی حتی اگه یه هاستی رو بخری و و براش دامین ثبت کنی . مثل سایت رئیس جمهور و تعریف دیگه برای وبلاگ همین سرویس های وبلاگی هست مثل بلاگفا و بلاگ اسکای و ... که یه فضای رایگانی رو به شما میدن که روش مطلبی رو که می خوای بنویسی ولی آدرسش مثلا میشه : www.adress.blogsky.com
شما فقط می تونی قسمت adress رو برای خودت انتخاب کنی مگر اینکه دامینی برای وبلاگت بخری.

مهرداد پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

ببخشید اگه ممکنه چند تا از تفاوت های وبلاگ و وبسایت رو برام تیتر وار بنویسید.
بازم ببخشید مهندس ولی طبق این چیزی که شما گفتی
یعنی سایت رئیس جمهور هم خودش یه وبلاگه؟
امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم،منظورم اینه که مثلا به اینجا هم میشه گفت وبلاگ آقای راوندی و هم وبسایت آقای راوندی؟
خیلی آقایی

زیاد به این موضوع فکر نکن چون خودم هم آخرش به نتیجه ای نرسیدم.

مهرداد جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام مهندس
روز جمعت به خیر
باشه بهش فکر نمیکنم اما وقتی به یه جواب رسیدی بذار توی وبلاگ که ما هم استفاده کنیم
راستی مهندس این مسنجر رو از توی وبلاگ شما دانلود کردم
به نظرت چطوره؟ این بهتره یا یاهو مسنجر؟
چون این فارسیه
ممنون

خوب یاهومسنجر یه مسنجری هست که خیلی طرفدار داره ، و میشه گفت توی مسنجرها توی دنیا اوله، و کاربران زیادی داره، ولی وقتی می خوای فارسی و انگلیسی رو با هم بنویسی یه جورایی بهم ریخته میشه ، ولی الفورآی مسنجر این مشکل رو نداره ، الفورآی امکانات صوتی و تصویری خوبی داره و قسمت صوتی و تصویرش از یاهو بهتر کار می کنه، ولی یاهو بعضی وقت ها مشکل داره ، یکی از دوستان می گفت من وقتی vpn نصب می کنم این مشکلاتش حل میشه ، من خودم هم یه بار برنامه ی تغییر آی پی hide ip رو نصب کردم دیدم یه سری امکانات یاهو که کار نمی کرد ، کار می کنه مثلا همین تبلیغاتش. البته اینم بگم که مسنجر الفورآی بعضی وقت ها سرورش قطعی داره برای همین بعضی وقت ها باز نمیشه . سرورش هم از شرکت پارس آنلاین هست. وقتی عضو سایت الفورآی شدی بیا اتاق help computer و سوالات کامپیوتریت رو می تونی از بچه ها اونجا هم بپرسی . من هم هر وقت خواستی جواب سوالاتت رو میدم.
موفق باشی. به نظرم هر دوتاشون رو نصب کن . راستی اتاق های چت یاهو یه جورایی از لحاظ اخلاقی جای مناسبی نیست و ناهنجاری زیادی داره . چون نظارتی نداره ، ولی الفورآی مسنجر این مشکل رو نداره.
موفق باشی.

احمد یوسفان جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ http://ce.kashanu.ac.ir/yoosofan/files/misc/mobile/connect_glx_2

دیروز این گوشی را گرفتم و چندان درباره‌ی آن اطلاعات ندارم به هر حال چون دوست داشتم که با لینوکس با آن کار کنم توانستم آن را به لینوکس وصل کنم تا بتوانم راحت‌تر پیامک و تلفن بزنم. همچنین بتوانم از اطلاعاتم پشتیبان داشته باشم. در آدرس زیر توضیح ها را گذاشته‌ام
http://ce.kashanu.ac.ir/yoosofan/files/misc/mobile/connect_glx_2690_to_ubuntu.pdf
برای این که سوء تفاهمی پیش نیاید من نه نماینده‌ی شرکتم و نه اصلا اطلاع چندانی از گوشی دارم به هر حال می‌خواستم یک گوشی بخرم و پیش از خریدن گوشی‌های گوناگونی را جستجو کردم که بتوانند به لینوکس وصل شوند و خیلی دقت داشتم ولی سر آخر خریدم را کاملا غیر حرفه‌ای انجام دادم و خوشحالم آنچه را که می‌خواستم انجام می دهد.

mohsen دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ

خیلی جالب نبود.
خوب بود ولی نه زیاد........

آراز سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.estanishment.blogfa.com

ممنون واقعا خیلی لازمم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد