شناسایی آی پی های متصل به سیستم شما

شاید با خودتون بگید چه اهمیتی داره که بفهمیم که فلان آی پی به سیستم شما متصل شده است؟

خوب این به شما کمک می کنه که اگه یه بار سیستم شما آلوده به یه تروجان باشه بفهمید .

برای این کار می تونید از فرمان زیر در برنامه ی command prompt استفاده کنید .

netstat -b 5

سپس اینتر کنید .

خوب بعد می بینید یه سری آی پی ها در قسمت Foreign Address ظاهر می شود.

اگه بخواید ببینید که برنامه ی مخفی وجود داره همه ی برنامه های داخل تاسک بار را خارج کنید و تمام پنجره های داخل ویندوز رو ببنیدید و کد بالا را وارد کنید.

آی پی 127.0.0.1 و آدرس localhost هم متعلق به سیستم شماست . و مشکوک نیست.

راه دیگه اینکه می تونید از برنامه ی  X-NetStat استفاده کنید . ممکن است وقتی همه ی برنامه ها رو غیر فعال کردید یه برنامه رو به عنوان برنامه ی فعال نشون بده اون برنامه ، خود همین برنامه ی   X-NetStat  است و نیازی نیست نگران باشید.

در صفحه ی اول این برنامه آی پی و آیکن تمام برنامه هایی که از جایی  و از طریق IP به سیستم شما متصل است را نشان می دهد. و می توانید بفهمید این آیکن ها و IP ها متعلق به چه برنامه ای است. می تونید امتحان کنید . برای این کار برنامه ی یاهو مسنجر رو باز کنید و متصل بشید . آیکن یاهو مسنجر و آی پی سایت یاهو رو مشاهده می کنید. اگه روی دکمه ی Connection info هم کلیک بکنید آی پی متصل به شما رو نشون میده. آنتی ویروس فعال و صفحات سایت و مسنجر و ... این ها اگر باز باشد به شما در این برنامه نشون داده میشه.

اگه به منوی Logs و سپس Log Viewer برید اطلاعات بیشتری بهتون میده.

اینا رو یادتون دادم که یاد بگیرید که هیچ وقت به کسی رو ندید وارد سیستمتون بشه.

موفق باشید.پر رو میشن.

نظرات 3 + ارسال نظر
Ghasem سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:11 ق.ظ

مت ازحستجوایمن متنفرم ومیخوام ببینم کی IPمن دسترسب داره

karim شنبه 16 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:54 ب.ظ http://googlecommunityteam-noreply@google.com

وصل نیست

پرویز داوودیه دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 07:40 ب.ظ http://office@a-trust.at

گوگل پلی من قطع هست و فروشگاه پلی من هم قطع هست و نه دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدئو سایت های خبری نمیشه و در این زمینه به من کمک کنید تا در این زمینه به من کمک کنید ممنون میشمگوگل پلی من قطع هست و فروشگاه پلی من هم قطع هست و نه دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدئو سایت های خبری نمیشه و در این زمینه به من کمک کنید تا در این زمینه به من کمک کنید ممنون میشم

گوکل پلی در ایران فی لت ر هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد