روش بک آپ گیری از اطلاعات

شاید خیلی برایتان پیش آمده که اطلاعاتتان بنا به دلایلی چون : ویروس ، آنتی ویروس ، اشتباه ، و غیره پاک شده . برای اینکه اطلاعاتتان را از دست ندهید و مجبور نباشید با برنامه های برگرداندن اطلاعات ، اطلاعاتتان را بر گردانید. می توانید از اطلاعاتتان بک آپ بگیرید. 

روش زیر را انجام دهید: 

1) گزینه ی start و سپس All programs و بعد از آن Accessories و سپس System Tools و انتخاب گزینه ی Backup یک پنجره باز می شود. 

2) next کنید و Back up file and settings رو انتخاب کنید. 

3) next کنید و گزینه ی Let me choose what to back up را انتخاب کنید. 

4) next کنید و در سمت چپ دکمه ی + کنار My computer رو کلیک کنید و درایو یا پوشه ی مورد نظر را انتخاب کنید. 

5) next کنید و در پنجره ی باز شده نام درایوی که می خواهید اطلاعات بک آپ گرفته قرار گیرد رو انتخاب کنید. و در کادر پایین آن نام فایل بک آپ را بنویسید. 

6) next  کنید و سپس finish کنید. 

نکته : اگر قبلا بک آپ گرفته اید و می خواهید این اطلاعات به اطلاعات بک آپ گرفته  شده ی قبلی اضافه شود قبل از اینکه finish رو بزنید روی دکمه ی advanced کلیک کنید . و گزینه ی Incremental را انتخاب کنید چون این گزینه از مطالبی که تازه توی درایو خودتان ریختید بک آپ می گیرد. در پنجره ی بعد هم گزینه ی Disable volume shadow copy را انتخاب کرده و سپس next کنید چون این گزینه از برنامه هایی که فعال است و هم اکنون استفاده می کنید بک آپ نمی گیرد. 

و سپس گزینه ی Append this backup to the existing backups را انتخاب کنید چون این گزینه فایل های جدید رو به قبلی اضافه می کند. و گزینه ی دوم فایل های جدید جای فایل های قبلی رو می گیرد.در پنجره ی بعد هم گزینه ی now و بعد از آن finish رو بزن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد